Във Франция започва кампания "Спасете новия продукт на лукса - водата"


Хуманитарната организация "Действие срещу глада" стартира кампания в защита на новия "продукт на лукса" - водата.
Около един милиард от жителите на планетата нямат достъп до тази жизненоважна течност. Целта на кампанията е да се припомни, че всеки ден от болести, свързани с липсата на вода, в света умират по 15 000 души.
Организацията ще постави огромен плакат с размери 20 на 7 метра на площад в Париж, който засяга темата.
Същевременно по улиците на френската столица и още 15 провинциални града в страната, ще бъдат раздавани 15 000 "безплатни мостри" на вода, затворена в малки флакончета, наподобяващи парфюми.
Компанията започва в навечерието на световния ден на водата.

Коментари