Търсите работа? Направете си билборд!


Никой не може да отрече, че ситуацията на пазара на труда в момента не е особено розова. Хиляди безработни хора прекарват дните си в неуморно попълване на формуляри за кандидатстване, писане на мотивационни писма и измисляне на креативни отговори на въпроса „Кои според вас са слабостите ви на работното мясо?“.
И след безуспешно кандидатстване на безбройни позиции на Адам Пачити му идва до гуша. Ето защо той решава да изхарчи последните си 500 британски лири за билборд, на който той моли работодатели да го вземат на работа.
24-годишният млад мъж, който живее със семейството си на остров Уайт, изпратил автобиографията си на поне 250 различни работодатели, но не получил никаква обратна връзка, пише английският сайт „Дейли мейл“.

В последно време видеокандидатстването става популярно, затова и Адам решава да се възползва от това, но да иде крачка напред.
„Помислих си, че традиционното рекламиране ще проработи, за да промотирам видеото си. Затова създадох и сайта employadam.com. След като публикувах видеото си и в Twitter, вече имах над десет препращания за по-малко от час“, разказва той.
„А след това и телефонът ми експлодира!“, радва се Адам.

След като се дипломирал с отличие от университета в Уинчестър в специалност "Медийно продуцентство", студентът работил на машина с игри, където зареждал дребните награди като близалки или играчки.
„Щастлив бях, че имам работа, но не това е нещото, което искам да правя. Идеята за билборда ми дойде преди около 3 месеца. Така успях да спестя 500 лири, докато работя. След като той беше готов, реших да го сложа в Лондон, тъй като там се търсят най-много служители.“, разказва младият кандидат за работа.
Според него чрез този билборд и с видеото в личния му уебсайт той е успял да покаже истинската си същност и качества, които никога няма да бъдат забелязани в хартиена форма на кандидатстване.
Адам казва, че неговата сила е в рекламата, има солидни знания и за социалните мрежи. Мечтата му е да стане младши продуцент и ако някоя независима продуценттска компания го вземе на работа, той би бил на седмото небе.
Креативният студент казва, че след кампанията с билборда е получил няколко имейла от различни компании, но все още никакво конкретно предложение за работа. И все пак се надява, че нестандартната му форма да рекламира себе си все ще убеди някого да му даде шанс.

Коментари