09 януари, 2007

Ароматизатор предизвика развод

Египтянката Суад решила да се разведе с любимия си, който я заставял да използва вкъщи освежител с аромат на алое, предаде РИА Новости.
Конфликтът по повод аромата на освежителя за въздух е възникнал отдавна в семейството на Суад, писаха и египетски вестници.
„За мъжа ми тази миризма, по собствените му думи, е много скъпа, защото му напомня за детството и къщата на родителите му, където винаги са ползвали този освежител", казва Суад.
Обаче самата тя не може да се примири с миризмата на алое. „Много обичам съпруга си, но тази постоянно преследваща ме миризма ме принуждава да избирам между него и спокойния ми живот“ , жалва се жената.
По думите й, ненавижданата от нея миризма постепенно я довела до проблем със здравето. В потвърждение на думите си Суад е показала пред съдията справка от болницата, доказваща, че поради битовите химикали, които се използват в дома й, тя е развила алергия.
Съдът поискал да изслуша и мъжа на ищцата, но той така и не се явил на делата, така че Суад най-накрая получила дългоочакваната си свобода.
„Сега най-голямата ми мечта е да поживея известно време в къща, където няма да ме обкръжават никакви аромати“, казва жената.

Няма коментари: