27 февруари, 2007

В Италия прелъстяват по нов начин

Новият начин на прелъстяване в Италия се извършва чрез компютър и фланелка. Върху нея са изписани номер на мобилен телефон и псевдоним.
Тенденцията, която завладя хиляди млади жители на Апенините, се превърна в истински бизнес за създателя й - 28-годишния студент по медицина Симоне Джанкола.
А как действа? Онези момичета и жени, които са на лов за сериозни приятели, трябва да облекат тениска Shyno, което значи no-shy, или несрамежлив. Най-евтиният й вариант може да се купи за 38 евро.
На всяка от фланелките е изписан един nick, или псевдоним, с който се участва в играта, например Vamp. Той се следва от номер. При купуването й се получава и карта, подобна на тези за зареждане на мобилните телефони. Изтрива се сребристата лента, покриваща специалната парола отдолу (password). След това се праща есемес на центъра за услуги на Shyno.
Неговият сървър свързва кода на тениската с номера на мобилния телефон. На практика, телефонът е "оръжието" при лова на приятели. Онази "жертва", която остане поразена от даден ловец, може да избере кода от фланелката му (й) на мобилния си телефон и да прати есемес на Центъра за услуги на Shyno, запазвайки анонимността си. Другата страна решава дали иска да участва в играта.
При положителен отговор, достатъчно е да се иде на сайта на Shyno, където може да се включи в общността. Създателят на марката Shyno Симоне Джанкола днес продава фланелките си на 250 места в Италия.
Превръщането на една обикновена фланелка в средство за комуникация обаче хрумва съвсем случайно на Симоне. Както признава самият той, идеята го озарила, докато бил на остров Елба през лятото на 2003 и гледал как едно прекрасно момиче се припичало на яхта.
"В този момент си помислих - ех, ако можеше номерът, изписан на яхтата, да е телефонният номер на това момиче..." Очаква се до края на 2007 в италианските магазини да бъдат продадени 200 хиляди фланелки Shyno. Целта е до три години броят им да се увеличи на един милион.

Няма коментари: